woensdag 14 oktober 2015

A Coruna 2


Vanaf vandaag gaan we weer de blog bijhouden en krijgen jullie weer al het nieuws dat er te melden valt.

Opstapper.
Vandaag is Jos met opstapper Eliza (jawel, een zeer ervaren mannelijk zeiler) vertrokken naar A Coruna. Ik baal ervan dat ik er niet bij kan zijn maar het zij zo. Samen varen zij de boot van a Coruna naar de Canarische Eilanden. Ik ga van hieraf hun vorderingen bijhouden en wens ze nu al een zeer behouden vaart met echt gunstige winden!

Planning.
De planning voor Jos en mij blijft hetzelfde: wij vliegen eind november naar Tenerife(?) en steken dan de oceaan over naar Bonaire. Zoals het er nu uitziet doen we dat via de Kaap Verdische Eilanden.
Langzaam krijg ik ook weer de kriebels. Gek is dat, een goed half jaar geleden had ik nog nooit op een boot gezeten en nu 'kriebelt' het om de oceaan over te steken….

Zodra ik van Jos gegevens heb doorgekregen kunnen jullie dit hier lezen, dus voor nu:
tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten